Financiële cel: taken |
Financieel overzicht club behouden: verwerken van uitgaven en inkomsten |
Opmaak uitgaande facturen |
Opvolgen en betalen inkomende facturen |
Maandelijkse controle + opmaak betalingen medewerkers |
BTW aangifte per kwartaal |
Controle lidgelden |
Indienen + opvolgen subsidiedossiers (opleidingssubsidies, G-sport, werkingssubsidies, Elk Talent Telt, erkenningssubsidies) |
Opvolging + registratie UITPAS |
Zoeken + opvolgen sponsoring |
Opstellen en opvolgen van begroting, jaarrekening ev. Begrotingswijziging |
Registreren/catalogiseren van uitgaven en inkomsten; opvolgen facturenregister |
Financiële rapportering aan RvB (actuals vs begroting, ramingen) |
Betalingsgegevens kassa opvolgen (ruwe transactiegegevens < Twelve, PIN-betalingen, cash-betalingen, geldafhalingen…) |
Kasboek verwerken (cash-verrichtingen kassa vergelijken met kassa systeem) |
Administratieve cel: taken |
Ledenadministratie intern: Bijhouden informatie leden + inschrijven leden |
Ledenadministratie extern: Inschrijven leden (spelers, trainers, afgevaardigden…) bij KBVB |
Uitschrijven leden |
Bijwonen bestuursvergaderingen (opmaak verslag) |
Ledengegevens actualiseren |
Te betalen bedragen actualiseren, broertjes/zusjeskorting, rappels sturen; trainers informeren |
Uitpasnummers controleren, na betaling nummers ingeven; jaarlijks de +5%-subsidie aanvrage |
Inschrijving bij Voetbal Vlaanderen controleren; lijsten doorgeven aan GC |
Vroege uitschrijvers terugbetalen |
Wachtlijst actualiseren |
Kandidaat-spelers uitnodigen voor proeftrainingen |
Trainers/teambegeleiders spelerslijsten bezorgen |
Registratie wedstrijdplanning alle teams (uur, terrein, niveau) |
Doorgeven dispensaties |
Wedstrijdwijzigingen/forfaits doorgeven: na overleg met interne sportieve coördinatie + sportieve leiding van de tegenstander |
Indienen + opvolgen ongevallendossier (verzekering) |
Controle + aanvullen wedstrijdbladen |
Contactpersoon K.B.V.B. (strafzaken – wedstrijdformulieren – FSF - ongevallen). |
Opleiden van Afgevaardigden (uitleg wedstrijdbladen, bonnetjes…) |
Officiële correspondentie voor de vereniging |
Inkomende post verwerken en uitgaande post verzorgen |
Logistieke cel: taken |
Aankoop + opvolging wedstrijdtenue (shirt, broek, kousen) |
Aankoop + opvolging andere kledij (trainings, extra bestellingen…) |
Aankoop + opvolging materiaal (ballen, doelen, potjes…) |
Beheer gebouwen (kleedkamers + kantine) |
Contactpunt Farys indien zaken hersteld moeten worden |
Beheer terrein (oprit, voetbalterreinen…) |
Contactpunt Farys indien zaken hersteld moeten worden |
Onderhoud terreinen + materiaal |
Onderhoud kledij (was) |
Opvolgen onderhoud gebouwen (kuisen) |
Coördineert en delegeert zodat de accommodatie optimaal kan gebruikt en onderhouden worden |
Organisatie pasdag kledij |
Cel kantinewerking: taken |
Opvolgen planning kantinemedewerkers |
Opvolgen stock: stocktelling + bestellingen plaatsen |
Wekelijkse bestellingen eten + kleine benodigdheden |
Aankoop groter materiaal kantine (oven, frigo…) |
Opvolgen contracten drankenleveranciers |
Opvolgen betaling kantinemedewerkers (doorgeven uren aan financiële cel) |
Aankleden kantine |
Verhuur kantine (afspraken maken + agenda beheren) |
Sportieve cel: taken |
Opstellen, coördineren én bewaken (in nauwe samenwerking) de technische voetbalvisie van de club |
Verantwoordelijk voor de aanstelling van trainers & coördinatoren |
Evaluatie trainers |
Evaluatie spelers |
Vastleggen financieel budget jeugdwerking |
Vastleggen financieel budget volwassenwerking |
Vastleggen financieel budget G-werking |
Aanstellen coördinatoren |
In overleg met trainers de uitgaande tornooien bepalen (min 3 per jaar, per ploeg) |
Opmaak plan volwassen mannenwerking |
Opmaak & beheer contracten : trainers |
Aanbieden opleidingen (VTS of Stad Gent) aan trainers |
Elk Talent Telt: opvolgen workshops, opleidingen |
Ondersteunen trainers tijdens trainingen |
Organisatie 4 trainersvergaderingen |
Controle aantal spelers per ploeg + eventueel spelers van wachtlijsten uitnodigen |
Organisatie testtrainingen |
Evaluatie coördinatoren |
Cel clubbemiddeling: taken |
Verantwoordelijke voor de statuten van de VZW |
Staat in voor het beheer, opvolging én afhandeling van de diverse juridische zaken |
Eerste aanspreekpunt bij problemen (vb gedrag ouders, spelers, tegenstander…) |
Bemiddeld tussen spelers, trainers, ouders, tegenstanders |
Opmaak charter spelers |
Opmaak charter ouders |
Plannen van de bemiddelingsgesprekken, betrokkenen uitnodigen (clubbemiddeling@) |
Uitschrijven van bemiddelingsvoorstel en voorleggen aan de betrokkenen, incl. RvB |
Rapporteren aan AV |
Cel communicatie: taken |
Opmaak + onderhouden website |
Sociale media onderhouden (plaatsen nieuwsberichten + foto’s) |
Grafische ondersteuning (opmaak affiches, sociale media content) |
Nieuwsbrief (inhoudelijk opmaken + controle schrijffouten) |
Evenementen (organisatie 2 jaarlijkse evenementen: 1 voorjaar + jaarlijkse BBQ najaar) |
Organisatie jaarlijks Jeugdtornooi Jongens |
Organisatie jaarlijks Jeugdtornooi Meisjes |
Contacten met pers |
Opmaak drukwerk (banners, borden…) |
Verantwoordelijke foto’s (ploegfoto’s) |
Tickets KAA Gent: praktische organisatie (verdeling over ploegen + bijhouden lijst deelnemers) |
Organisatie jaarlijkse verkoopactie (vb koekenverkoop) |
Kandidaten opvolgen/vragen beantwoorden (ong. 140 mails/maand) |
Vragen van externe coördinatoren/trainers/afgevaardigden opvolgen |
Cel vrijwilligers: taken |
Ondersteuning afgevaardigden (1 info avond + aanspreekpunt bij vragen) |
Vrijwilligerswerkgroep organiseren (min. 2 avonden per jaar voor iedereen die iets in de club wenst te doen) |
Organisatie info-avonden ouders (per leeftijdscategorie 1u uitleg in begin van het seizoen) |
Jeugdtornooi: werven en ondersteunen vrijwilligers (in samenspraak met verantwoordelijke jeugdtornooi) |
Opmaak & beheer contracten : vrijwilligers |