Schema vrijwilligerswerking Tornooi -

Schema vrijwilligerswerking Tornooi

Schema vrijwilligerswerking Tornooi

Hieronder kan je een overzicht vinden van alle vrijwilligerstaken tijdens ons jaarlijks jeugdtornooi.

Wens je mee te helpen dan kan je dit laten weten aan je teamafgevaardigde of op tornooi@jagosintamandsberg.be .

Alvast van harte bedankt!

Vrijdagavond 12 mei
Uur Wat Aantal  Wie
17u30-19u30 Parking 2 Febe + 
17u30-01u00 Kantine 2 Sabine, Wilfried, Francine
17u30-19u Ontvangst ploegen + doorverwijzen kleedkamers / secretariaat  1 of 2 Sara Verstraete
18u30-23u Keuken (frituur)  3 Lovely, Wendy, David
18u-21u Verkoop drankkaarten 2 Kim Deroose + Jessie De Laender
18u30-22u Scheidsrechters U17 (11vs11) 5 Bert DS + Dirk + Ivan + Jelle + Abdel
17u30-23u Secretariaat (administratieve ondersteuning) 2 OK
22u30-23u30 Logistieke ploeg: klaarzetten / ombouwen terreintjes  6 Bart De Sutter + Kim DR +
18u30-20u30 Fotograaf 1  
23u00 Kuisteam (kleedkamers uitkuisen) 1 of 2 Kristof DS

Zaterdag 13 mei
Uur Wat Aantal  Wie
08u30-9u30 Parking shift 1 2 Anita + Bart B
11u30-13u00 Parking shift 2 2  
08u00-12u00 Kantine shift 1 3 Ann + Lindsay + Midas 
12u00-16u00 Kantine shift 2 3 Ann + Serge + Midas
16u00-18u00 Kantine shift 3 3 Wilfried + Sabine + 
10u00-12u00 Chalet (bier/cava/frisdrank) shift 1 2 Dieter R + 
12u00-14u00 Chalet (bier/cava/frisdrank) shift 2 2 Shania (2pers)
14u00-18u00 Chalet (bier/cava/frisdrank) shift 3 2 Bram + Jo
11u00-13u30 Hotdog / pasta shift 1 (naast chalet? Onder tent? Binnen?) 2 Lovely + Martine
13u30-16u00 Hotdog / pasta shift 2 (naast chalet? Onder tent? Binnen?) 2 Marleen + Martine
08u15-11u30 Inkom kassa: ontvangst ploegen + inkomgeld toeschouwers shift 1 2 Febe + Sofie (VDC)
11u30-14u45 Inkom kassa: ontvangst ploegen + inkomgeld toeschouwers shift 2 2 Liesbeth verheye + Evelien Maerten
11u00-15u00 Keuken (frituur) shift 1 3 Wendy + David + 
15u00-18u00 Keuken (frituur) shift 2 3  
08u15-11u30 Verkoop drankkaarten shift 1 2 Yanne + Dirk
11u30-14u45 Verkoop drankkaarten shift 2 2 Cedric DB + Febe
14u45-17u00 Verkoop drankkaarten shift 3 2 Bram S +  
08u00-12u00 Secretariaat (administratieve ondersteuning) 3 Leander + Christiaan + José + Rebecca
12u00-16u00 Secretariaat (administratieve ondersteuning) 3 Leander + Christiaan + José
9u-12u30 Scheidsrechters U6-U7 (timekeepers start en einde wedstrijden, niet arbitreren) 5 Bart Cauwels + Abdel + Pablo + Nora + Kim
9u-12u30 Scheidsrechters U15 2 Kenneth C + Olivier W
12u30-16u30 Scheidsrechters U8-U9 7 a 8 Kenneth C + Hans + Susan + Juul + Pablo + Dirk + 
12u30-16u Scheidsrechters U15 2 Kenneth C +  Jelle
10u00-14u00 Opruimploeg (vuilnis + leeggoed op en rond veld opkuisen) shift 1 2  
14u00-18u00 Opruimploeg (vuilnis + leeggoed op en rond veld opkuisen) shift 2 2 Onno Johr + 
10u15-11u15 Tombola (rondgaan lotjes) 1 of 2  
13u15-14u15 Tombola (rondgaan lotjes) 1 of 2  
12u00-13u00 Logistieke ploeg: klaarzetten / ombouwen terreintjes shift 1 6 Filip + Emanuel
16u30-17u30 Logistieke ploeg: klaarzetten / ombouwen terreintjes shift 2 6 Cedric DB + Filip + Emanuel +
10u30-11u30 fotograaf 1 Tomas Uyt + Jan Opd
14u00-15u00 fotograaf 1 Nicolas Robeyst + Jan Opd
vrij moment Kuisteam (tussendoor eens de kleedkamers uitkuisen + wc's kuisen) ; geen vaste uren. 1 of 2  

Zondag 14 mei
Uur Wat Aantal  Wie
8u00-9u30 Parking shift 1    
12u30-13u30 Parking shift 2    
08u00-12u00 Kantine shift 1   Ann + Inge + 
12u00-16u00 Kantine shift 2   Ann + Serge + Herman VDV (12-14)
16u00-20u00 Kantine shift 3   Sabine, Wilfried, Francine
10u00-12u00 Chalet (bier/cava/frisdrank) shift 1a   Pieter-Jan + Nathalie
12u00-14u00 Chalet (bier/cava/frisdrank) shift 1b   An VDB + Olivier M
14u00-18u00 Chalet (bier/cava/frisdrank) shift 2   Micheline Van Helden en Thomas De Maeseneire
11u00-15u00 Hotdog / pasta shift 1 (naast chalet? Onder tent? Binnen?)   Marleen + Martine 
15u00-18u30 Hotdog / pasta shift 2 (naast chalet? Onder tent? Binnen?)   Marleen + Martine
08u15-11u30 Inkom kassa: ontvangst ploegen + inkomgeld toeschouwers shift 1   Sara Verstraete 
11u30-14u30 Inkom kassa: ontvangst ploegen + inkomgeld toeschouwers shift 2   An Oost + Ilse Feryn
11u00-15u00 Keuken (frituur) shift 1   Maité Van Wassenhove + Sarah Otte
15u00-17u00 Keuken (frituur) shift 2    
08u15-11u30 Verkoop drankkaarten shift 1   Johan +
11u30-14u45 Verkoop drankkaarten shift 2   Katelijne Verstraete + Kirsten Vanhimbeeck
14u45-18u00 Verkoop drankkaarten shift 3   Patrick + Lut
08u00-12u30 Secretariaat (administratieve ondersteuning)   Filippe
12u30-17u00 Secretariaat (administratieve ondersteuning)   Nora
9u-13u15 Scheidsrechters U10-U11 8 Kenneth C + Lieven B + Hans (U11) + Susan + Menno + Furkan + Juul + Ward + Pablo
13u30-17u30 Scheidsrechters U12-U13 8 Kenneth C + Lieven B + Susan + Furkan + Pablo + Filippe + Oussama + 
10u00-14u00 Opruimploeg (vuilnis + leeggoed op en rond veld opkuisen) shift 1   Seth Van Damme
14u00-18u00 Opruimploeg (vuilnis + leeggoed op en rond veld opkuisen) shift 2   Frederik VDP 
10u15-11u15 Tombola (rondgaan lotjes)    
14u15-15u15 Tombola (rondgaan lotjes)   Tina demeersman
13u00-13u30 Logistieke ploeg: klaarzetten / ombouwen terreintjes shift 1   Filip + Emanuel
10u30-11u30 fotograaf   Jef Boes
14u00-15u00 fotograaf   Jef Boes
vrij moment Kuisteam (tussendoor eens de kleedkamers uitkuisen + wc's kuisen) ;  geen vaste uren.   Filip + Emanuel

Zaterdag 20 mei (meisjes/vrouwen tornooi)
Uur Wat Aantal  Wie
08u00-12u00 Kantine shift 1 3 Ann + Serge
12u00-16u00 Kantine shift 2 3 Ann + Serge
16u00-20u00 Kantine shift 3 3 Sabine, Wilfried, Francine 
20u00-23u00 Kantine shift 4 3 Sabine, Wilfried, Francine 
10u00-12u00 Chalet (bier/cava/frisdrank) shift 1a 2 Kenny + Dieter
12u00-14u00 Chalet (bier/cava/frisdrank) shift 1b 2 Lies (Elena) + Bart Meuleman
14u00-18u00 Chalet (bier/cava/frisdrank) shift 2 2 Bram Verfaillie + Kristof Deneve
11u00-15u00 Hotdog / pasta shift 1 (naast chalet? Onder tent? Binnen?) 2 Karen + Sara + Nora
15u00-18u30 Hotdog / pasta shift 2 (naast chalet? Onder tent? Binnen?) 2 Cathy DG + Fien Dick + Ilany Aelvoet
08u15-11u30 Inkom kassa: ontvangst ploegen + inkomgeld toeschouwers shift 1 2 Laurence DR + Jo L (8-9) + 
11u30-14u30 Inkom kassa: ontvangst ploegen + inkomgeld toeschouwers shift 2 2 Annelore B + Lyn Van Hove + Elise Catry + Kristl Deneve
11u00-15u00 Keuken (frituur) shift 1 3 Wendy + David + Cathy DG + Lovely
15u00-19u00 Keuken (frituur) shift 2 3 Sien + Joris
19u00-21u00 Keuken (frituur) shift 3 (+ pasta in keuken?) 3 Wendy + David + Lovely
08u15-11u30 Verkoop drankkaarten shift 1 2 Lieve + Maruya + Sylvie
11u30-14u45 Verkoop drankkaarten shift 2 2 Tinne Schoonooghe
14u45-18u00 Verkoop drankkaarten shift 3 2 Annelore B + Patrick VC
18u00-21u00 Verkoop drankkaarten shift 4 2 Nancy Verbeke 
08u00-12u30 Secretariaat (administratieve ondersteuning) 2 Bart + Filippe + Patrick
12u30-17u00 Secretariaat (administratieve ondersteuning) 2 Leni + Silke + Patrick
17u00-21u00 Secretariaat (administratieve ondersteuning) 2 Filippe (tot 20u) + Sabrina & Peter Hemelsoet
9u-12u00 Scheidsrechters U10 meisjes 2 of 3 Jurgen + Ige + Linus
9u-12u00 Scheidsrechters U12 meisjes 2 of 3 Patrick + Jo L + Hasse
9u-12u00 Spel Doelwand: controleur doelpunten U12 1  
13u00-16u30 Scheidsrechters U14 meisjes 4 Abdullah + Hasse + Jeroen VDH +
12u30-17u00 Scheidsrechters U20 meisjes 3 Olivier W +
12u30-17u00 Spel Doelwand: controleur doelpunten U20 1 of 2  
17u00-21u00 Scheidsrechters dames minivoetbal 4  
10u00-14u00 Opruimploeg (vuilnis + leeggoed op en rond veld opkuisen) shift 1 2  
14u00-18u00 Opruimploeg (vuilnis + leeggoed op en rond veld opkuisen) shift 2 2 Kris DG + 
18u00-21u00 Opruimploeg (vuilnis + leeggoed op en rond veld opkuisen) shift 2 2 Tom Kiekens +
10u15-11u15 Tombola (rondgaan lotjes) 1  
14u15-15u15 Tombola (rondgaan lotjes) 1 Patrick VC
12u00-13u00 Logistieke ploeg: klaarzetten / ombouwen terreintjes shift 1 4 Wouter Knudde + Jeroen Verwilligen + 
17u00-18u00 Logistieke ploeg: klaarzetten / ombouwen terreintjes shift 2 4 Tom Kiekens + Jeroen Verwilligen + 
10u00-11u30 fotograaf 1  
12u30-15u30 fotograaf 1 Lisa Hemelsoet
vrij moment Kuisteam (tussendoor eens de kleedkamers uitkuisen + wc's kuisen) ;  geen vaste uren. ...  
Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!